sobota, 1 listopada 2014

Gibsons Puzzles 1000 - John O'Brien "Starry Night".

Gibsons ujął mnie jakością swojej produkcji więc kolejne puzzle do układania wybrałem również z tej firmy.

Tym razem był to obraz Johna O'Briena "Starry Night":


Tytuł jest oczywistym nawiązaniem do obrazu Vincenta Van Gogha pod tym samym tytułem:


John O'Brien to amerykański artysta zmarły przedwcześnie w 2004 roku. 


Tu znajdziemy jego galerię:


We wcześniejszym poście wspomniałem, że miałem już kontakt z jego obrazem:


Rainy Day Stroll (Gibsons 1000).

"Starry Night" jest jego kolejnym obrazem z cyklu "paryskiego":



Z uwagi na dużą ilość szczegółów oraz zróżnicowanie kolorów nie przeprowadzałem segregacji puzzli. Przyjąłem sposób "jak leci":




Puzzle były bardzo dobrej jakości - bardzo dobrze spasowane i wykrojone. Do nadruku nie mam żadnych zastrzeżeń, puzzle "cieszą" oko.

Jedyny mankament to ich delikatność. Przy pierwszym układaniu może nie ma problemu ale kiedy puzzle są układane i rozkładane po raz kolejny - cierpią (dość łatwo odchodzi nadruk na cypelkach ).

Finał nadszedł szybko:


Tytuł obrazu wziął się od tego szczegółu:


Są też inne:








Reasumując obraz może się wydawać cokolwiek "cukierkowy" ale to już rzecz gustu. Jego układanie było dużą przyjemnością. Dodatkowo - technicznie puzzle stały na wysokim poziomie. 






Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...