sobota, 20 grudnia 2014

JR Puzzles - High Expectations

Przy ostatnich zakupach otrzymałem w formie gratisu od mojego dilera małe, 500-elementowe puzzle. Chcąc zatem uporać się ze wszystkimi mniejszymi puzzlami zabrałem się i za nie. Były to puzzle angielskiej firmy "jr puzzles". 
Całkiem niedawno układałem ich obraz "The Haywain" Johna Constable'a.

Tym razem puzzle przedstawiały obraz pt: "High Expectations", którego autorem jest Arthur Elsley:


Logo producenta wygląda następująco:


Puzzle nie zajmowały dużo miejsca w pudełku (które też nie były duże):




Kolorystyka puzzli była niezwykle ciepła:



Nie bardzo chciało mi się rozpoczynać od ramki - na pierwszy ogień poszła sukienka i stół:



Praca postępowała bardzo szybko - tak szybko, że zapomniałem o zdjęciach:



Efekt końcowy:


Tego typu obraz nie nadają się zbytnio do zbliżeń:





Jakość nie najlepsza (chociaż darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby).
Łączenia są trochę zbyt widoczne.









Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...