środa, 1 kwietnia 2015

Najlepsze tematy Disneya w wykonaniu Zuzi. Ravensburger 1000

Po pierwszym Disneyu układanym podczas Światowych Dni Puzzli 2015 córka zrobiła sobie krótką przerwę. Zaraz po niej rozpoczęła swój drugi obraz:


Tak jak poprzednie, te puzzle również miała od kilku lat i były już wcześniej przez nas układane. 
Tym razem miała jednak układać sama (z małą pomocą taty przy segregacji i królika przy fotografowaniu):






Jak wspomniałem - przy segregacji jej pomogłem, głównie po to aby nie zraziła się za szybko dużą liczbą szczegółów:



Poniżej spora liczba dość trudnych elementów przedstawiających ornament wokół obrazu i w jego środku:




Puzzle brzegowe raczej nie skłaniały do tego aby od nich rozpocząć. 
Poradziłem więc żeby ułożyć je na końcu:


Zuzia rozpoczęła tak samo jak ja zwykłem zaczynać tego typu puzzle - wszystko na raz. Układała na tylnej części antyramy (HDF), stanowiącej sztywną i wygodną podkładkę. Wymiar płyty (70x50 cm) był identyczny jak wymiar puzzli.




Jako, że Zuzia układała obraz w trakcie ferii zimowych mogła wykorzystać światło dzienne:


Przejęła też stół, na którym leżała jeszcze moja "Bitwa pod Arcole" (miałem wtedy puzzlową przerwę):






Postępy były widoczne:


Pomocnik czuwał:


Potem wróciła pod drzwi tarasowe:



Postaci były ułożone - pozostał tylko nieszczęsny ornament i ramka. Muszę przyznać, że jak na puzzle dla dzieci, te elementy były trudne. Jednak zaskoczyła mnie układając je szybko i samodzielnie:














Końcówka:
 

I efekt końcowy:



Oba obrazy Zuzi razem:


Obecnie puzzle wiszą w antyramach w jej pokoju 
(jedne z puzzli zastąpiły nawet plakat filmowy z serialu Violetta (!).










Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...