sobota, 1 marca 2014

Trefl 1500 - Egzotyczne ptaki - Exotic Birds

Przygodę ze Światowymi Dniami Puzzli zakończyłem  puzzlami z 1500 elementów, kupionymi z nostalgii za starym Treflem, który tak polubiłem przy Flocie Henryka VIII. 


Chodzi o Trefla 1500 pod (oczywistym) tytułem "Egzotyczne ptaki - Exotic Birds".
Produkcja sprzed paru lat (dokładnie nie jestem w stanie umiejscowić ich w czasie.
Technicznie mnie niestety rozczarowały. Bardzo prymitywne wykroje (trochę kojarzą mi się z Heye - podobnie słabe trzymanie w "zamkach"). Słabej jakości nadruk - układany obraz składał się z wielu istotnych detali, które gdzieś tam umknęły. Błyszczące - choć to akurat najmniej przeszkadzało.


Zdjęcie z kolorowym kubkiem miało podkreślić czekającą mnie feerię koloru...

Trochę próbowałem bawić się w segregację ale ten typ obrazu nie pozwalał zbytnio na to:




Wszędzie części ptaków i roślin, zatem trzeba było rozpocząć systemem "wszystko na raz":




Najłatwiej było przy większych ptakach:




Cała reszta to mozolne dopasowywanie puzzli na zasadzie dłuższej analizy pudełka. Ale jakoś poszło:








Końcówka szczęśliwie nastąpiła przy dziennym świetle:



I pozostała do zrobienia tylko ramka (jakoś nie chciało mi się od niej rozpoczynać...)


Efekt końcowy nie najgorszy ale technicznie puzzle są mocno "w tyle"




Nie orientuję się absolutnie co ta za ptaki ale parę zbliżeń się przyda:



















Jak wspomniałem - tym obrazem zakończyłem Światowe Dni Puzzli 2014. W przyszłym roku układamy puzzle z 2000 elementów (parę fajnych obrazów już czeka ;)









Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...