piątek, 6 lutego 2015

Castorland 2000. Jacek Yerka - Sunday Morning (Niedzielny poranek).

Kolejnymi puzzlami podczas Światowych Dni Puzzli był obraz Jacka Yerki pt. "Sunday Morning" (Niedzielny poranek):



Puzzle, tak jak "Fala" były nowiutkie i oryginalnie zapakowane (sporo czekały na swój debiut)

Również zostały podzielone na dwie boczne strefy:


Trzeba było zatem je zmieszać:


Na początku trudno było ocenić czy są łatwiejsze czy trudniejsze od "Fali".

Segregacja była w każdym razie dokładniejsza - wyodrębniłem więcej "stref":





Obraz posiadał dużą ilość dość charakterystycznych elementów, które dało się fajnie wyodrębnić już na etapie segregacji:


"yerkowa" truskawka:


i rozkład na płycie:

  
 Skoro rozpocząłem od środka - zostawiłem ramkę w spokoju i zająłem się powstałymi "wyspami":

  

Trofea myśliwskie:


Lampka (mam podobną)


Okno z sympatycznym widokiem:


Stawik ze złotą rybką:


Stolik nocny i "wypasiony" telefon:


Puzzle bardzo dobrze współpracowały ze sztucznym światłem - ujęcia pod różnym kątem pokazują, że refleksy nie stanowiły żadnego problemu:






Całość zaczęła nabierać kształtów:



Niezwykle przyjemne było układanie dywanu:


Fajnie się dopasowuje takie paski:




Kolejne strefy powstawały dość sprawnie.

Tajemnicza skrzynia i kocur:


Jedno z 2 łóżek:


Lewa strefa musiała poczekać na szafę:


Prawa część miała więcej szczegółów:


Początkowo owoce trudno było rozróżnić ale po krótkim czasie udało się je podzielić na poszczególne gatunki (choć do tej pory nie wiem jakie).


Podejście do szafy - zawsze lubiłem składać meble:






I efekt końcowy czyli drzwi do Narnii:



Całość prezentuje się naprawdę znakomicie:



Powyżej zdjęcie z fleszem a poniżej w świetle dziennym (niestety z pudełkiem):


Czas na szczegóły:






Słowo daje - jakbym widział swój stoli nocny :)















Trofea:













To niestety ostatnie posiadane przeze mnie puzzle z obrazami Jacka Yerki. 
Do mniejszych elementacji mnie nie ciągnie a co do dużych...  
Zobaczymy - może firma jednak zmieni zdanie.





Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...