środa, 30 listopada 2016

Puzzle Falcon - Rodney Matthews "On a Storyteller's Night"

Początek każdego mojego sezonu to układanie małych (poniżej 1000) elementacji. Co roku ten scenariusz się powtarza; każdej jesieni czeka zatem na mnie kupka małych obrazów.

Projekt nr 2 (126 ab ovo) zeszłorocznego sezonu to puzzle o dość rzadko spotykanej 
liczbie elementów  - 625 części:



Autorem obrazu jest Rodney Matthews, angielski artysta specjalizujący się w rysunkach fantasy i SF.

Warto zerknąć do jego galerii: 


To moje drugie spotkanie z tym twórcą. W październiku 2013 roku miałem przyjemność układać "Drzewca" - czyli jego wizję postaci z Tolkiena:


Informacje o autorze zamieszczone na pudełku:


Falcon wydał serię 4 jego obrazów: 



Bardzo chętnie poszukam w przyszłości pozostałych 2 obrazów.


Zatem czas na pierwszy kontakt wzrokowy:




Puzzle Falcona bardzo mi odpowiadają: błyszczące, z dobrym nadrukiem i urozmaiconym wykrojnikiem.

Zaczęły pojawiać się pierwsze postaci: 


W tych puzzlach również zacząłem od środka:


tudzież od bardziej charakterystycznych elementów izby: 



Puzzle z małej perspektywy:





Mimo niewielkiego rozmiaru, trochę problemów napotkałem. Wiązało się to z dużą ilością brązów na obrazie. Kolor ten jest dla mnie chyba najtrudniejszy z całej palety i zawsze mam z nim problemy.  


Zdjęcia nie wychodziły najlepiej:


Rozpoczął się finisz:




Końcowy efekt (dość trudny do dobrego sfotografowania):


Falcon Nr 3478Rodney Matthews "On a Storyteller's Night"625 części. 45x45 cm



 I zbliżenia (niestety - też słabej jakości):


To zdjęcie najlepiej pokazuje kształt puzzli, który tak bardzo polubiłem:



Opowieści musiały być straszne... 






















Mimo składanych sobie obietnic o niekupowaniu puzzli o mniejszej niż 1000 elementacji 
- chyba poszukam pozostałych 2 obrazów...

Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...