wtorek, 13 grudnia 2016

Puzzle dwustronne czyli kostkowo-puzzlowy miszmasz.



Od dawna z zainteresowaniem spoglądałem na dość liczną grupę puzzli dwustronnych ("double-sided"), często dodatkowo określanych mianem "impossipuzzle".

Kosztując po trochu z wielkiego puzzlowego tortu postanowiłem kupić takie właśnie puzzelki:


Rozsypane elementy stanowią częsty motyw takich puzzli; 
ja wybrałem obraz kostkowo-sztonowo-puzzlowy:


Puzzle wyprodukowała firma B.V. Leisure Ltd, która od jakiegoś czasu kojarzy mi się z nietypowymi produkcjami.


Obraz A:


Obraz B:


Puzzle były używane ale pochodziły z zaufanego źródła. 


Puzzle były spore, b. dobrze wycięte i niezwykle kolorowe. Mimo tego, że były dość cieknie zachowywały niezwykłą sztywność.



Strony A i B, pomijając wyraźne różnice obrazów, były łatwe do odróżnienia z uwagi na sposób ich wycinania. 
Po prawej strona, którą można nazwać "prawą", po lewej "lewa". 



Zacząłem od łatwiejszej strony stosując moją najczęstszą metodę: 


Obraz był niezwykle kolorowy i prosty w układaniu.






Obraz wzorcowy był trochę mały ale musieli zmieścić na pudełku oba.


Puzzle pomimo błyszczącej faktury nie odbijały zbyt mocno światła.



Czerwień była kolorem dominującym:


Efekt końcowy - puzzle kompletne, soczyste i bardzo przyjemne w odbiorze:


"Double-sided Impossipuzzle"
B.V. Leisure Ltd
550 części. 
678 x 482 mm

Po odwróceniu ujrzałem drugą, trudniejszą stronę. Nie zamierzałem ich rozkładać i składać ponownie  strony B - w kolejce czekało zbyt dużo obrazów.



Zbliżenia:







Łączenia widoczne w niewielkim stopniu:




Słowo "impossipuzzle" zostało przez producenta użyte na wyrost ale czego się nie robi dla podbudowania klienta... 






Brak komentarzy:

Arrow Puzzles "Sailing Ship at Sunset"

Puzzle z serii "gratis do większych zakupów". Dość stara (chyba już nieistniejąca) firma Arrow Puzzles. Puzzle wyprodukowane ...